#1 2014-07-01 15:45:29

Bandzior

Administrator

Zarejestrowany: 2014-07-01
Posty: 48
Punktów :   

Castle Siege

Castle Siege - jest to event, polegający na bitwie o zamek pomiędzy dwoma (lub nawet trzeba) sojuszami (pojedyncze gildie również mogą brać udział). Odbywa się on w Valley of Loren. Jest to oddzielna mapka przeznaczona przede wszystkich do CS'a. Sama bitwa trwa 2 godziny i odbywa się równo co tydzień. Walka polega na bronieniu zamku przez jeden z sojuszy (gildii) oraz atakowanie go przez inny. Jeśli sojusz atakujący zdoła przebić się przez obronę i mury, rozwali statuły (bez czego nie da się wejść do komnaty) oraz zdejmie osłonę z tronu i zarejestruje swoją koronę, to sytuacja zmienia się o 180%. Sojusz, który atakował, teraz broni zamku przez sojuszem, który wcześniej miał status obrońcy. Alliance, które będzie w posiadaniu zamku po upływie 2 godzin zegarowych, wygrywa całą bitwę i od tej pory staje się posiadaczem zamku do następnego tygodnia, kiedy będzie musiał stawić czoła kolejnym (lub tym samym) przeciwnikom i obronić swoją własność (zamek). To tak po krótce, a teraz opiszę wszystko dokładniej.

Jeśli chcemy, aby nasza gildia (sojusz) wzięła udział w CS'ie, musimy spełnić parę warunków:

Alliance Master (lub Guild Master w przypadku pojedynczej gildii) muszą mieć min 200lvl.
Gildia musi mieć przynajmniej 20 członków (nie muszą być online).
1. Jeśli spełniamy wyżej wymienione warunki i trafiliśmy na czas zapisów gildii, udajemy się do Valley of Loren, czy to warpem czy też na piechotę (wejście jest w loren - coordy 239, 13).


2. Kierujemy się w stronę mostu i przed nim spotykamy NPC.


3. Klikamy na "Guard NPC". Wybieramy środkową zakładkę i klikamy na przycisk "Announce".


4. Jesteśmy zapisani. Teraz przyszła kolej na rejestracje Sign of Lord (cykl zaczyna się 2 dni po starcie zapisów).

Sojusze (gildie), które zbiorą największą ilość powyższych przedmiotów, wezmą udział w CS'ie.
Na zbieranie i donoszenie sing'ów mamy całe trzy dni.

5. Szóstego dnia po rozpoczęcia cyklu rejestracji zostaje ogłoszona lista sojuszy (gildii) biorących udział w evencie.

6. Dnia siódmego o wyznaczonej godzinie stawiamy sie w Valley of Loren, gdzie weźmiemy udział w bitwie.

I Jak walczyć?

Po rozpoczęciu eventu rozpoczyna się 2-godzinna walka. Aby odróżnić graczy swojego sojusz od wrogów, podczas CS'a, możemy zobaczyć oznaczenia stron nad głowami postaci. Jest to bardzo przydatny element, gdyż często i gęsto możemy zabić "swoich". Dodam, że specjalnymi skillami, które działają tylko na CS'ie da się zabijać jedynie wrogów.

Ważnym punktem strategicznym na CS'ie jest most. Tu Często skupia się walka na początku eventu. Warto o tym pamiętać.

Kolejnym godnymi uwagi punktami są bramy. Atakujący muszą je rozwalić, aby wejść do zamku, gdzie znajdują się statuy.


Dźwignie - ważny element dla obrońców. Dzięki nim można otwierać i zamykać bramy.

Statuy - następne obiekty, na których będzie się skupiał sojusz atakujący. Tylko po rozwaleniu wszystkich statu w zamku, można wejść do komnaty.

Schemat bram i statu:

obiekty koliste - statuy
obiekty prostokątne - bramy

Wejście do komnaty - ostatni strategiczny punkt. Jeśli sojusz atakujący zdoła wejść do środka zaczyna się robić bardzo gorąco. To tutaj należy zarejestrować koronę w celu przejęcia zamku.

Aby Dowódca sojuszu mógł zarejestrował koronę, dwie osoby muszą wcisnąć i utrzymać aktywne pieczęcie w komnacie, co spowoduje "zdjęcie" osłony z piedestału. Jeśli, któraś z osób zginie bądź wyjdzie poza pole w okół pieczęci, osłona ponownie zacznie działać. Owe przyciski wyglądają tak jak poniżej:

Po zdjęciu osłony Alliance Master powinien podejść do piedestału, gdzie musi przez ok. kilkanaście "rejestrować" koronę. Nie może w tym czasie ruszać się ani atakować.

III Elementy dodatkowe.

1. Potion of Bless - jest to wspomagacz, bardzo przydatny podczas CS. Zwiększa on dmg oraz ignoruje obronę bram i statu. Bez niego nie ma co liczyć na zniszczenie wszystkich celów w ciągu 2 godzin. Robi się go w Chaos Machine. Wkładając 1 Blessa do "pralki" otrzymujemy 5 spakowanych miksturek (np. jeśli włożymy 6 Blessów, otrzymamy 30 spakowanych PoB).

2. Potion of Soul - drugi ważny "dopalacz". Zwiększa on speed'a postaci o 20 wartości. Także warto się w to zaopatrzyć. Robi się adekwatnie jak PoB (z tym, że do pralki wrzucamy Soule, a nie Blessy).

3. Life Stone - chcesz zdobyć zamek? Ten rekwizyt bardzo Ci to ułatwi. Jest to kamień, po którego wyrzuceniu na ziemię tworzy się respawn dla sojuszu atakującego. Na przykład, jeśli wrzucimy go za pierwszą bramą, to właśnie tam będą pojawiać się po śmierci osoby atakujące. Obrońcy powinni dbać o jak najszybsze niszczenie tych obiektów. Tak jak dwa poprzednie przedmioty, LS robi się w Chaos Machine. Należy włożyć 5 Blessów, 5 Souli, 1 JoG'a i 1 Chaosa.

4. Spearman - tym razem coś dla obrońców. Jest to figurką, która można zakupić w sklepie za cenę kilku milionów (nie spotkałem się z możliwością jej zrobienia). Guild Master oraz Asystent GM'a każdej gildii wchodzącej w skład sojuszu broniącego się, może ową figurkę wyrzucić podczas CS'a. Powstaje wtedy obrońca z włócznią, sterowany przez serwer.

5. Archer - kolejny NPC wspomagający obronę zamku. Tak samo jak Spearmana, można zakupić go w sklepie. Kosztuje jednak troszkę więcej. Po wyrzucienia przez GM'a lub Asystenta powstaje łucznik.

6. Katapulty - w Valley of Loren stoją trzy katapulty. Jedna za mostem na lewo, druga na prawo, a trzecia za murami zamku. Aby ich użyć starczy kliknąć i wybrać miejsce, w które ma uderzyć pocisk. Mają one spory pole rażenia i mają na celu zwolnienie przeciwnika (pod trafieniu w niego, powodują jego upadek).


IV NPC.

1. Senior Officer (coordy 179,214) - zamkowy doradca posiadacza zamku. U niego Alliance Master może robić LordMix'a, ustalać podatki u NPC na całym serwerze, naprawiać bramy oraz statuy. Astystent GM'a głównej gildii w sojuszu także ma zezwolenie na zarządzanie naprawą zamku.

2. Potion Vendor (coordy 90,217) - tutaj zaopatrzysz się w potiony, jeśli zabraknie Ci ich podczas CS'a, a to jest nieuniknione.

3. Guardsman (coordy 86,61) - u niego odbywa się zapisywanie gildii, donoszenie Sign of Lord oraz on ogłasza kto weźmie udział w evencie.

4. Land of Trials Guard (139,101) - pilnuje on wejścia do Land of Trials. To u niego Władca zamku ustawia kto i ewentualnie za jaką opłata może wejść do LoT.

V Zarządzanie zamkiem.

Jeśli udało się nam wygrać Castle Siege i posiadamy zamek, możemy zarządzać nim jeśli jesteśmy dowódcą zwycięskiego sojuszu. Niektóre opcje ma również dostępne Asystent GM'a głównej gildii w sojuszu.

1. Wejście do Land of Trials - aby ustalić zasady wejścia do LoT udajemy się do NPC "Land of Trials Guard". Tu możemy ustawić czy tylko nasz sojusz ma mieć dostęp do mapki czy również cały serwer i jeśli tak, to pod jaką opłatą (max. 300 000zen).

Reszta opcji zarządzania zamkiem jest dostępna u NPC "Senior Officer"...

2. Bramy - pod pierwszą zakładką możemy naprawiać bramy poprzez przycisk "Repair" oraz zwiększać maksymalną ilość wytrzymałości klikając na przycisk "Improve". Do tego potrzebujemy sporej ilości gotówki oraz JoG'ów.

3. Statuy - w drugiej zakładce "kryją się" statuy. Podobnie jak bramy, możemy je naprawiać oraz ulepszać. Dodatkowo można zwiększać % odnowy HP w polu pod statuą.


4. Podatki - to nie ma już dostępu asystent. Tylko jedna osoba, w postaci Alliance Mastera może ustanawiać podatki na serwerze. Możemy nałożyć podatek wysokości 1% lub 2% lub 3% na przedmioty sprzedawane u NPC oraz na "prania" w Chaos Machine. Wszystkie zdobyte fundusze są przechowywane u Seniora. AM może w każdej chwili je pobrać.

5. LordMix - ostatnim przywilejem posiadacza zamku jest możliwość zrobienia specjalnego "prania", z którego możemy uzyskać najlepsze exc itemy, nawet z czterema opcjami! Używać LordMixa można jednak tylko raz na 24h. Aby "zakręcić pralką" należy do niej wrzucić:

30 spakowanych Blessów
30 spakowanych Souli
30 JoGów
oraz mieć przy sobie 1 000 000 000 zen (do pakowania jeweli służy NPC "Lehap").



Poradnik vid.
http://www.youtube.com/watch?v=hNcg8FwZl9w

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.woso.pun.pl www.nintendods.pun.pl www.samp-forum.pun.pl www.gap.pun.pl www.hussarians.pun.pl